Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
AtMetis B.V. verzorgt risico-inspecties, taxaties, consultancy en geeft opleidingen op het gebied van risicomanagement. Onze klanten zijn verzekeraars, gevolmachtigden van verzekeraars, de (semi)-overheid, bedrijven en particulieren. Wij onderscheiden ons van andere bureaus door korte lijnen met de klant, een hoge kwaliteit van dienstverlening en het leveren van maatwerk.
Iedereen in ons team is erg betrokken bij het bedrijf, is enthousiast en zet zich in om voor de klanten een perfecte prestatie neer te zetten. Omdat onze opdrachtgevers ons werk en onze werkwijze waarderen, groeit het aanbod aan opdrachten. Daarom zijn wij op zoek naar een nieuwe collega.
Je komt bij ons te werken als planner met de daarbij komende administratieve werkzaamheden. Jij bent verantwoordelijk voor de agenda van een aantal collega’s door opdrachten in te plannen en een efficiënte route te maken. Hierbij houd je rekening met verschillende factoren en de deadline van de opdracht. Taken die hier verder bij komen kijken zijn onder andere het invoeren van opdrachten, het bewaken van de planning, het beantwoorden en verwerken van inkomende mails en telefoontjes en offertes maken.
Iedereen in ons team is erg betrokken bij het bedrijf, is enthousiast en zet zich in om voor de klanten een perfecte prestatie neer te zetten. Omdat onze opdrachtgevers ons werk en onze werkwijze waarderen, groeit het aanbod aan opdrachten. Wij zoeken daarom uitbreiding.
We zien je mail met C.V. en motivatie graag tegemoet, deze mag je sturen naar info@atmetis.nl. Mocht je vooraf vragen hebben dan mag je ook altijd bellen met de planning via 085-0711000. Voor meer informatie over ons bedrijf kun je een kijkje nemen op www.atmetis.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.